PLOG #3 - Een macarontoren & genieten op het strand

by - mei 17, 2016

Op de laatste dag van de vakantie zijn we wezen shoppen in de stad, kwam ik een mega lekkere macarontoren tegen en hebben we extra lang genoten van het strand en het mooie weer. Oh, en de macarons die ik had gekocht, haha. Kijk je mee naar alweer het laatste deel van mijn vakantie in Nice?

's Ochtends gaan we op zoek naar een ontbijtje. Op bijna elke hoek van de stad in de buurt van ons hotel is er wel een zogenaamde 'boulangerie' te vinden met HEERLIJKE broodjes.

Daarna neem ik nog een frisse fruitsmoothie om toch nog wat vitamientjes binnen te krijgen. Hallo ongezond eten tijdens de vakantie! Ik heb té veel junkfood gegeten, haha.

We lopen richting het oude centrum van de stad. Daar zijn de meeste schattige winkeltjes te vinden. Eerst lopen we nog langs het strand. Het is super mooi weer vandaag!

We lopen langs het bekendste hotel van Nice. Aangezien dit hotel zo ongelofelijk mooi is, is het ook een van de herkenningspunten van Nice geworden.

Ik heb het al verteld in mijn vorige reisverslagen, maar heel Nice zit vol met prachtige gebouwen, kunstwerken en fonteinen. Dit is een van de grootste fonteinen die er te vinden is. Mooi!

In de binnenstad lopen we langs mega veel schattige winkeltjes. Je kunt ongelofelijk goed shoppen in Nice, er zijn zowel bekende winkels als H&M en Primark en daarnaast vind je ook 'unieke' winkeltjes zoals deze.

Al eerder kwamen we deze macaron winkel tegen en kochten we een macaron, vandaag gaan we er speciaal weer langs om wat macarons mee te nemen naar huis. Check deze maracontoren! Die zou ik wel in mijn slaapkamer willen hebben ;)

Nadat we genoeg souveniertjes hebben meegenomen en genoeg kledingwinkels hebben bezocht, gaan we nog één keer aan het strand liggen om te genieten van het uitzicht.

Nice, wat ben je mooi! De rest van de middag liggen we aan het strand. Daarna is het helaas al weer tijd om onze koffers te pakken en richting het vliegveld te gaan...

Ik heb echt een onwijs leuke tijd gehad in Nice. Ik heb hartstikke veel gezien, lekkere dingen gegeten en leuke spulletjes gekocht. Het was fijn om er even tussenuit te zijn, maar nu is het wel weer een hele omschakeling naar het 'echte' leven. Is het al zomervakantie?